duminică, 8 mai 2011

VIZIUNE
• Din noul curriculum pentru învăţământul pre-şcoalar am extras şase caracteristici fundamentale pe care copiii noştri le vor învăţa:
• Cunoaşterea şi respectul pentru comportamentul social; stăpânirea de sine, socializare;
• dezvoltarea creativităţii ,a exprimarii, la nivel oral;
• dezvoltarea capacităţii de înţelegere şi de a transmite intenţii, gânduri, semnificaţii prin scris;
• dezvoltarea operaţiunilor de pre-matematica intelectuale, folosind un vocabular adecvat;
• modelarea şi exercitarea unor abilităţi de lucru pentru realizarea desene, fotografii şi colaje.
• modelarea şi exercitarea competenţelor de bază, cunoaşterea igienica pentru a menţine nivelul de sănătate.

  MISIUNE
• dezvoltarea liberă, armonioasă şi deplină a personalităţii copilului;
• Dezvoltarea capacităţii care permite copilului de a interacţiona cu alţi copii, cu adulţii şi mediul înconjurător, în scopul de a obţine noi cunoştinţe, aptitudini, atitudini şi comportamente;
• descoperirea, de fiecare copil, a identitatii proprii, de autonomie şi de dezvoltare a unei imagini de sine, încrezător in el / ea.
• sprijinirea copilului în colectarea de cunoştinţe, capacităţi, abilităţi şi atitudini necesare pentru ei / lui aderarea la şcoala primară şi în viaţă.

CURRICULUM

• gradinita va desfasura procesul didactic-educativ în conformitate cu noul curriculum pentru învăţământul pre-şcolar aprobat prin OM numărul 5233/01.09.2008.
• Conform acestei activităţi de făcut cu copii pre-şcoală va avea loc sub forma de proiecte tematice (scrisoarea de intenţie pentru părinţi, harta proiectului, inventarul de întrebări, ceea ce ştiu copiii, ce nu vor să afle , obiectivele?).
Pe lângă domeniile experimentale conţinute de Curriculum există, de asemenea, lecţii de engleză, cluburi si ateliere educationale.

Activităţi extracurriculare
• călătorii,
• vizite,
• tabere,
• concursuri
• festivaluri.






ANUL SCOLAR 2011-2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu